PROJECT LIFE WEEK 28

Hi! Oh summer, how I love you! I've never been a fan of hot weather, short pants and suntan but I think I grow up now! ;) I cut my hair and they're super short (for me) now and I finally feel the air on my neck lol. Week 28 was the best week of all - I recived so many yummy presents! First of all, I got my badges buttons from Scrapbook And More and I LOVE them. I swear I'll keep them for my grandchildren! I also got this sweet package full of goodies from Stephanie. And I ordered a mini album from WRM Keepers to save my summer memories (from the 2012 summer). The weekend we've spent on the countryside visiting my family, we took a long walk to the forest and enjoyed sountryside landscapes.. I  love this place the most!

Cześć! Laaato, uwielbiam! Nigdy nie byłam fanką upałów, krótkich spodenek i opalenizny ale myślę, że właśnie do tego dorosłam :D Obcięłam włosy na bardzo krótko (jak dla mnie) i nareszcie mogę poczuć wiatr na karku lol. Tydzień 28 był najlepszy! Zdecydowanie był "tygodniem dobrego listonosza" bo otrzymałam mnóstwo pięknych rzeczy :) Po pierwsze przyszły moje badziki, które projektowałam dla Scrapbook And More - są cudaśne! Kocham je miłością ogromną i pewnie skończą nieużywane w słoiku na biurku - aby podziwiać :D Od Stephanie przyszła paczka z pięknymi, pastelowymi drobiazgami, a od Scrap&Art albumik na wakacyjne zdjęcia (niedługo na blogu razem z filmem). Weekend spędziliśmy sobie na wsi, spacerując po polach i lasach beskidzkich - najpiękniejszych na ziemi :)


Side A / strona A:


Side B / strona B:


Some close-ups / kilka zbliżeń:





    
     

1 comment:

  1. Piekne strony i cudne wspomnienia- aż szkoda że to już za nami…

    ReplyDelete